HANNA CRM - optimalus sprendimas pardavimų ir projektų valdymui

Galimybės

Hanna CRM - Ryšių su klientais valdymo sistemos funkcionalumas užtikrins
sklandesnį įmonės klientų aptarnavimą, projektų ir pardavimų valdymą.
Kontaktų duomenys

Greita, tiksli ir segmentuojama esamų klientų ir kontaktinių asmenų duomenų bazė užtikrins efektyvių verslo ryšių palaikimą.

Projektų valdymas

Profesionalus projektų valdymas. Projekto skaidymas į etapus ir užduotis, atsakingų asmenų priskyrimas, projekto progreso stebėjimas. Gantt diagrama.

Užduočių valdymas

Deleguokite užduotis ir valdykite jų vykdymo procesą. Sugaišto laiko atliekant užduotį fiksavimas ir apmokestinimas išrašant sąskaitą klientui.

Pardavimų valdymas

Patogus komercinių pasiūlymų ruošimas, samatų rengimas ir sąskaitų generavimas. Atsiskaitymų kontrolė ir patirtų sąnaudų registras.

Dienotvarkės planavimas

Planuokite skambučius ar artėjančius susitikimus. Nepraleiskite svarbių įvykių, valdykite savo užimtumą, gaukite pranešimus apie artėjančius įvykius.

Šaltieji kontaktai

Darbas su potencialiais klientais, pardavimo proceso suskaidymas į etapus, pasiūlymų rengimas ir siuntimas iš sistemos, kontaktų konvertavimas į klientus.

Integracija su Tasker

Hanna CRM turi paruoštą integraciją su užduočių valdymo sprendimu TASKER. Šis sprendimas praplečia CRM funkcionalumą ir užtikrina mobilių darbuotojų kontrolę.

Sutarčių valdymas

Su klientais sudarytų sutarčių registras. Sutarties galiojimo termino kontrolė, sutarties pakeitimų istorija. Sutarčių formavimas PDF formatu.

Klientų aptarnavimas

Klientų nusiskundimų registravimas, incidentų priskyrimas atsakingiems asmenims ar skyriams. Incidentų statistika. Atsakymų rašymas ir bendravimo istorija sistemoje.

Tikslų stebėjimas

Galimybė išsikelti tikslus skirtingų rezultatų siekimui pasirinktam laikotarpiui. Pasiekto rezultato stebėjimas ir automatiniai pranešimai pasiekus tikslą.

Informacijos paieška

Duomenų filtravimas pagal vieną arba kelis pasirinktus kriterijus ir kontekstinė paieška. Globali paieška visoje sistemoje pagal bet kokią frazę padės surasti norimą objektą.

Vartotojų teisės

Vartotojų teisių valdymas suteikia galimybę riboti informacijos prieinamumą ir jos redagavimo galimybes konkretiems vartotojams ar jų grupėms.

Hanna CRM

hanna_crm

Hanna CRM – būtinas žingsnis modernaus ir šiuolaikiško verslo informacijos valdymo link.

Ryšių su klientais valdymas palengvina ir efektyvina informacijos tvarkymą, užsakymų administravimą bei komunikaciją, atverdamas Jūsų verslui daugiau galimybių konkurencinėje kovoje.

Mus renkasi įmonės, nusprendusios išsivaduoti iš painių Excel lentelių, failų bendrinimo „debesų“ talpyklose ar paprasčiausių lipnių lapelių ant monitoriaus ekranų.

Sistema yra aiški, greitai perprantama ir nesukelianti didesnių keblumų net mažai patirties dirbant su sistemomis turintiems vartotojams. Darbui su sistema nereikia jokios papildomos programinės ar kompiuterinės įrangos – tereikia prieigą prie interneto turinčio kompiuterio ar mobilaus įrenginio su interneto naršykle (WEB CRM).

Standartiniai sistemos moduliai apima šaltųjų kontaktų valdymą, klientų ir jų kontaktinių asmenų informacijos saugojimą. Projektų modulis užtikrina sklandų ir savailaikį projektų valdymą, užduočių delegavimą bei kontrolę, reikiamų failų ir papildomos informacijos saugojimą. Projektus galima skaidyti į etapus ir kiekvienam iš etapų priskirti užduotis bei nustatyti kritines datas. Prie užduočių sugaišto laiko fiksavimas leidžia tiksliai apmokestinti prie projekto sugaištas valandas, o klientui visada galėsite pateikti detalią atliktų užduočių ir sugaišto laiko ataskaitą. Be to, yra galimybė išrašyti sąskaitą atsižvelgiant į sugaištą laiką ir atliekamo darbo valandinį įkainį. Kalendorius, įvykių planavimas ir įvairūs priminimai neleis praleisti svarbių susitikimų, skambučių ar sutarčių galiojimo termino pabaigos. Pardavimo modulis turi pasiūlymų ruošimo, sąmatų rengimo, sąskaitų išrašymo ir gautų apmokėjimo registravimo funkcionalumus. Paruoštų dokumentų siuntimas el. paštu tiesiogiai iš sistemos. Išlaidų registras su priskiriamomis išlaidų kategorijomis leis įsivertinti projektų ir veiklos sąnaudas.

Užsisakykite jau dabar ir perkelkite savo verslo informacijos valdymą į naują lygmenį!

Kaina

Hanna CRM sistemą galite išsinuomoti arba įsigyti.
Nuoma

12

1 darbo vieta/mėn.
  • Nemokamas talpinimas Hanna serveryje
  • Nemokami 3GB vietos
  • Prieiga prie e-vartotojo vadovo
  • Visuomet naujausia sistemos versija
  • Galimos nežymios funkcionalumo korekcijos
  • Galima integracija su išorinėmis sistemomis
Pirkimas

1700

10 darbo vietų
  • Talpinama kliento arba Hanna serveryje
  • Nemokami 3 val. apmokymai
  • Lanksčios aptarnavimo galimybės
  • Konsultacijos automatizuojant procesus
  • Neribotas funkcionalumo plėtojimas
  • Galima integracija su išorinėmis sistemomis

Siekdami suteikti savo klientams lanksčias sistemos naudojimo sąlygas — suteikiame galimybę sistemą nuomotis arba ją įsigyti. Nuoma idealiausiai tinka įmonėms, kurioms pakanka standartinio CRM sistemos funkcionalumo ir kurios nori patirti minimalias sąnaudas žengiant Verslo valdymo sistemos naudojimosi link.

Tačiau, jei standartinio funkcionalumo nepakanka ir įmonė nori skirti daugiau dėmesio procesų optimizavimui bei automatizavimui — siūlome įsigyti sistemą ir su mūsų specialistų pagalba pritaikyti ją Jūsų verslo procesams.

Užsisakyk Hanna CRM

Norėdami išbandyti arba užsisakyti Hanna CRM sistemą, užpildykite šią formą