Galimybės

Hanna CRM - Ryšių su klientais valdymo sistemos funkcionalumas užtikrins
sklandesnį įmonės klientų aptarnavimą ir informacijos valdymą.

Kontaktų duomenys

Greita, tiksli ir kontroliuojama potencialių ir esamų klientų, tiekėjų ir kontaktinių asmenų duomenų bazė užtikrins efektyvių verslo ryšių palaikimą.

Užduočių valdymas

Deleguokite užduotis ir stebėkite jų vykdymo procesą. Kritinės datos ir prioritetų nustatymai pašalins nesusipratimus ir svarbos interpretacijas.

Dienotvarkės planavimas

Kalendoriuje matomi visi Jūsų ir kolegų įvykiai, užduotys bei projektai. Susiplanuokite darbus, nepraleiskite svarbių įvykių, valdykite savo užimtumą.

Integracija su Tasker

Hanna CRM turi paruoštą integraciją su užduočių valdymo sprendimu TASKER. Šis sprendimas praplečia CRM funkcionalumą ir užtikrina mobilių darbuotojų kontrolę.

Pardavimai ir sandėlys

Greitas komercinių pasiūlymų ruošimas, pardavimo dokumentų formavimas ir atsiskaitymų monitoringas. Prekių bei paslaugų duomenų ir likučių valdymas.

Integruotas el. paštas

Sistemoje integruota pilno funkcionalumo elektroninio pašto aplikacija suteiks galimybę siųsti ir gauti el. laiškus nenaudojant atskiros el. pašto programos.

Duomenų apdorojimas

Duomenų filtravimas pagal vieną arba kelis pasirinktus kriterijus ir kontekstinė paieška. Išsaugotų filtrų pagalba galėsite akimirksniu parengti daugybę įvairių ataskaitų.

Vartotojų teisės

Vartotojų teisių valdymas suteikia galimybę riboti informacijos prieinamumą ir jos redagavimo galimybes konkretiems vartotojams ar jų grupėms.

Hanna CRM

hanna_crm

Hanna CRM – būtinas žingsnis modernaus ir šiuolaikiško verslo informacijos valdymo link.

Ryšių su klientais valdymas palengvina ir efektyvina informacijos tvarkymą, užsakymų administravimą bei komunikaciją, atverdamas Jūsų verslui daugiau galimybių konkurencinėje kovoje.

Mus renkasi įmonės, nusprendusios išsivaduoti iš painių Excel lentelių, failų bendrinimo „debesų“ talpyklose ar paprasčiausių lipnių lapelių ant monitoriaus ekranų.

Sistema yra aiški, greitai perprantama ir nesukelianti didesnių keblumų net mažai patirties dirbant su sistemomis turintiems vartotojams. Darbui su sistema nereikia jokios papildomos programinės ar kompiuterinės įrangos – tereikia prieigą prie interneto turinčio kompiuterio ar mobilaus įrenginio su interneto naršykle (WEB CRM).

Standartiniai sistemos moduliai apima kontaktų valdymą, įvykių ir užduočių kūrimą (dienotvarkės planavimą), priskyrimą (delegavimą) darbuotojams, bei jų vykdymo stebėjimą. Pateikiamas funkcionalus kalendoriaus modulis, patogus ir greitas projektų informacijos saugojimas. Pardavimų modulio funkcionalumas apima pardavimus ir atsiskaitymų monitoringą, taip pat prekių ir užsakymų informacijos valdymo funkcijas, prekių pervežimų tarp įmonės sandėlių valdymą, nurašymus, nurašymo aktų formavimą. Modulyje veikia greito komercinių pasiūlymų rengimo, pardavimo dokumentų formavimo (išankstinės sąskaitos faktūros, PVM sąskaitos faktūros, KPO, važtaraščiai) funkcija. Kaupiama dokumentų susijusių su kontaktais, projektais, pardavimais bei kita svarbia informacija bazė.

Užsisakykite jau dabar ir perkelkite savo verslo informacijos valdymą į naują lygmenį!

Kaina

Hanna CRM sistemą galite išsinuomoti arba įsigyti.
Nuoma

10

1 darbo vieta/mėn.
  • Nemokamas talpinimas Hanna serveryje
  • Nemokami 3GB vietos
  • Prieiga prie e-vartotojo vadovo
  • Visuomet naujausia sistemos versija
  • Galimos nežymios funkcionalumo korekcijos
  • Galima integracija su išorinėmis sistemomis
Pirkimas

1500

10 darbo vietų
  • Talpinama kliento arba Hanna serveryje
  • Nemokami 3 val. apmokymai
  • Lanksčios aptarnavimo galimybės
  • Konsultacijos automatizuojant procesus
  • Neribotas funkcionalumo plėtojimas
  • Galima integracija su išorinėmis sistemomis

Siekdami suteikti savo klientams lanksčias sistemos naudojimo sąlygas — suteikiame galimybę sistemą nuomotis arba ją įsigyti. Nuoma idealiausiai tinka įmonėms, kurioms pakanka standartinio CRM sistemos funkcionalumo ir kurios nori patirti minimalias sąnaudas žengiant Verslo valdymo sistemos naudojimosi link.

Tačiau, jei standartinio funkcionalumo nepakanka ir įmonė nori skirti daugiau dėmesio procesų optimizavimui bei automatizavimui — siūlome įsigyti sistemą ir su mūsų specialistų pagalba pritaikyti ją Jūsų verslo procesams.

Užsisakyk Hanna CRM

Norėdami išbandyti arba užsisakyti Hanna CRM sistemą, užpildykite šią formą