Naujos funkcijos 2020.06

Sistemos atnaujinimai: automatinė užduotis pakeitus potencialaus kliento būseną, pranešimo apie sukurtą užduotį siuntimas klientui, atskiros užduotys atsakingiems asmenims

Hanna CRM sistemoje vienas pagrindinių įrankių yra užduočių planavimas, kuris padeda efektyviai valdyti laiką ir dienotvarkę, planuoti pardavimo procesą, valdyti projektų eigą, stebėti darbuotojų užimtumą ir pasiekimus. Tam, kad šis įrankis būtų kuo patogesnis ir naudingesnis, nuolat tobuliname Užduočių modulį. Žemiau pateiksime trumpą aprašymą, kokiomis funkcijomis paskutiniu metu buvo papildytas Užduočių valdymas.

Automatinė užduotis pakeitus potencialaus kliento būseną

Darbas su potencialiais klientais ir jų konversija į esama klientą – vienas iš sėkmingai užbaigto pardavimo proceso rodiklių. Tam, kad pardavimas vyktų sklandžiau, Hanna CRM sistema yra papildyta nauja funkcija – automatinės užduoties sukūrimu pakeitus potencialaus kliento būseną. Pavyzdžiui, jei į sistemą įvesite naują potencialų klientą, kurio būsena yra “Nekontaktuota” – sistema automatiškai sukurs užduotį/priminimą “Susisiekti su nauju potencialiu klientu”. Kiekvienai būsenai galite aprašyti užduočių šablonus ir tokiu būdu automatizuoti pardavimų procesą bei taupyti vadybininkų laiką. Plačiau skaitykite čia.

Pranešimo apie sukurtą užduotį siuntimas klientui

Hanna CRM sistema nuo šiol gali informuoti Jūsų klientus bei potencialius klientus apie suplanuotą susitikimą, skambutį ar kitą užduotį. Kurdami užduotį, nurodykite kontaktinį asmenį, taip pat galite pažymėti ir susitikimo vietą. Kontaktinis asmuo el. paštu bus informuotas apie suplanuotos užduoties detales bei turės galimybę priskirti užduotį į savo kalendorių. Plačiau skaitykite čia.

Atskiros užduotys atsakingiems asmenims

Nauja funkcija Hanna CRM sistemoje – identiškos užduoties sukūrimas skirtingiems atsakingiems asmenims. Vienu kartu galite įvesti užduotį ir pažymėti, kad atskirą identišką užduotį deleguotų kiekvienam iš užduoties atsakingų asmenų. Šios funkcijos pagalba, vietoje trijų vienodų užduočių pakaks įvesti vieną. Plačiau skaitykite čia.

Pasidalinkite su mumis, kokios funkcijos Jums būtų naudingos ir aktualios – tobulindami sistemą, būtinai atsižvelgsime į Jūsų pasiūlymus. Savo idėjas rašykite mums el. paštu support@hannacrm.eu.