Naujos funkcijos 2020.08

Sistemos atnaujinimas: Užduočių pranešimai, priminimai potencialių klientų atsakingiems asmenims, pranešimai apie sistemoje išrašytas sąskaitas

Sakoma, kad žmogus vienu metu gali atsiminti tik 3-4 svarbius dalykus. Ar pažįstamas scenarijus, kai valdote projektą arba pardavimų komandą ir turite padaryti tiek daug skirtingų darbų, kad keli svarbūs dalykai netyčia praslysta užmarštin? CRM sistemos tikslas yra priminti Jums reikalingą informaciją automatizuotai taupant Jūsų laiko, energijos ir atminties resursus. Hanna CRM sistemą papildėme naudingomis automatizuotų priminimų bei pranešimų funkcijomis – plačiau apie jas skaitykite žemiau.

Užduočių pranešimai

Hanna CRM sistemoje įdiegėme patobulinimą – užduočių pranešimus/priminimus. Kas tai yra? Pavyzdžiui, vykdote pardavimą ir atlikote užduotį – dažnu atveju, iš tos užduoties turi gimti tęstinė užduotis. Ne visada tai prisimename – užduočių priminimai veikia kaip gidas ir primena, ką svarbu padaryti toliau (pvz., „Nepamirškite išsiųsti sąskaitos klientui!”). Priminimus galite aprašyti patys, nurodydami, kokio tipo užduotims priminimas skirtas bei susieti jį su konkrečia užduoties būsena. Plačiau skaitykite čia.

Priminimai potencialių klientų atsakingiems asmenims

Aktyviai dirbdami su pardavimais, kartais vadybininkai sukaupia tiek daug potencialių klientų, kad nebespėja kasdien tikrinti kiekvieno potencialaus kliento būsenos. Hanna CRM sistemoje naujai sukurta funkcija palengvins vadybininkų darbą automatiškai primindama apie tuos potencialius klientus, kurie per ilgai yra tam tikroje būsenoje ir jiems derėtų paskambinti, parašyti laišką ir t.t. Sistemoje galite aprašyti priminimų šablonus ir nustatyti, po kiek laiko potencialiam klientui užsibuvus konkrečioje būsenoje (pvz., būsenoje Klientui išsiųstas pasiūlymas), vadybininkas turėtų gauti priminimą. Plačiau skaitykite čia.

Pranešimai apie sistemoje išrašytas sąskaitas

Hanna CRM sistemoje sukurtas naujas nustatymas – jo pagalba valdykite, kurie Jūsų darbuotojai turi gauti pranešimus, kai sistemoje išrašoma nauja sąskaita. Ši funkcija sutaupys Jūsų buhalterijos darbuotojui arba pardavimų vadovui laiko – jiems nebereikės patiems sekti sistemoje kuriamų sąskaitų ir apie kiekvieną naujai išrašytą sąskaitą jie bus informuoti nedelsiant. Plačiau skaitykite čia.

Pasidalinkite su mumis, kokios funkcijos Jums būtų naudingos ir aktualios – tobulindami sistemą, būtinai atsižvelgsime į Jūsų pasiūlymus. Savo idėjas rašykite mums el. paštu support@hannacrm.eu.