CRM sistemos: tendencijos 2021

CRM sistemos: tendencijos 2021

Pastaraisiais metais CRM sistemos vystėsi kaip kontaktų valdymo įrankis, siūlantis daug galimybių visiems be išimties kompanijų darbuotojams. 2021-aisiais, pereinant į naują dešimtmetį, kai kurios prognozuojamos CRM sistemų plėtros tendencijos tikrai išjudins rinką. Galingesnės funkcijos ir platesnės integracijos yra pasirengusios patenkinti technologijų poreikį, tad kas laukia CRM sistemų ateityje ir kokios jos bus? Trumpai apžvelgsime pagrindinius aspektus.

Išbandykite Hanna Pamatykite kainas

Alternative Text

Dirbtinio intelekto įtaka

Dirbtinio intelekto panaudojimo sferos nuolat plečiasi visose pramonės šakose, tad CRM sistemos taip pat ne išimtis. Jau šiandien tiek kasdieniame gyvenime, tiek darbe mes daug dažniau naudojamės dirbtinio intelekto teikiama nauda, nei galime pagalvoti. Ir tai dar tikrai ne pabaiga. Informacinių technologijų pasaulyje dirbtinis intelektas vis labiau įsigali, tad prognozuojama, kad jis bus vis labiau integruojamas ir į CRM sistemas bei padidins jų efektyvumą.

Naujų vartotojų antplūdis

Ne paslaptis, kad vis dar yra nemažai CRM sistemos skeptikų. Skaičiuojama, kad CRM sistemomis naudojasi apie 65 proc. pardavimų specialistų, tačiau, panašu, likusiam trečdaliui taip pat atėjo metas – prognozuojama, kad be CRM išsiversti jau 2021-aisiais pardavimų sektoriuje bus itin sudėtinga. Pardavėjai paprasčiausiai nespės, nes informacijos kiekis ir darbo greitis dar labiau augs. Būtent dėl šių priežasčių prognozuojamas naujų CRM sistemos vartotojų skaičiaus spartus augimas.

Be to, CRM sistemos tampa vis pigesnės ir prieinamesnės, tad kodėl jų teikiama nauda nepasinaudoti? Tie verslai, net ypač mažos įmonės ir amatininkai, taip pat pradės naudoti CRM sistemas, tad bendras jų vartotojų skaičius dar labiau augs.

Socialinė CRM sistema

Tai nauja kryptis – CRM sistemos tampa socialinėmis platformomis ir ateityje apims socialinės žiniasklaidos bei socialinių tinklų integracijas. Kam tai reikalinga? Šis papildomas funkcionalumas leis kompanijoms efektyviai stebėti informaciją viešoje erdvėje ir ją kontroliuoti. Taip galima bus formuoti įvaizdį puoselėti prekės ženklą ir atlikti kitas marketingo operacijas daug greičiau ir paprasčiau.

Skirtingų strategijų integracija

Sudėtingos CRM sistemos vis labiau auga ir tampa vis galingesnės, todėl susidaro galimybė integruoti skirtingų skyrių veiklą vienoje sistemoje. Rinkodara, pardavimai, analitika – artimiausiu metu visi šie padaliniai veiks taip darniai, tarsi vienas. Antra vertus, kai kurios kompanijos skirtingiems padaliniams vis dar naudoja skirtingas sistemas, tačiau tai jau praeitis. Ateityje pakaks vienos sistemos, nes ji bus tokia funkcionali ir galinga, kad apims visus įmonėje vykstančius procesus, nepaisant jų specifinių poreikių funkcionalumui.

Valdymas balsu

Balso technologija vis labiau įsigali technologijose, tad CRM sistemos taip pat nėra išimtis. Artimiausiu metu balso technologijos taps prieinamos labiau nei kada nors anksčiau. Jos suteikia dar daugiau patogumo vartotojams, be to, leidžia dirbti greičiau ir efektyviau. Taigi, balso technologijos suteiks CRM sistemoms dar daugiau pagreičio ir leis padidinti jų efektyvumą bei teikiamą naudą.