Kaip CRM paveikia verslo valdymą?

Kaip CRM paveikia verslo valdymą?

CRM sistema dabar yra svarbesnė nei bet kada anksčiau, nes greičio reikšmė versle nuolat auga. Įgyti naujų klientų ir išlaikyti jau esamus gerinant aptarnavimo kokybę ir klientų pasitenkinimą yra kasdienis iššūkis, kurį daugelis įmonių įveikia pasitelkdamos šiuolaikines technologijas, tokias kaip verslo valdymo, klientų valdymo sistema ar visa apimančią CRM sistemą.

Išbandykite Hanna Pamatykite kainas

Alternative Text

Kiekviena technologija, kad ir kokia sudėtinga ar paprasta ji būtų, paveikia verslo tikslų įgyvendinimą. Esminis kriterijus yra strategija, kurios reikia laikytis, nes technologija ir strategija turi žengti koja kojon – taip CRM sistema padės pasiekti įgyvendinti užsibrėžtus planus. Pažvelkime, kokį vaidmenį šiuolaikinės CRM sistemos atlieka įmonių valdyme.

Į vartotoją orientuota strategija

Galima sakyti, kad kiekvienos CRM sistemos centru yra vartotojas, nes viskas, kas yra daroma, daroma vardan kliento. Klientas, kiekvieną kartą įsigydamas prekes ar paslaugas, neišvengiamai kontaktuoja su įmone. Tai gali vykti įvairiais kanalais: bendraujant gyvai, telefonu, elektroniniu paštu, per tam tikras sistemas ar socialinius tinklus. Dėl šios priežasties CRM turi pasižymėti universalumu ir leisti bet kokiu kanalu susisiekusiam vartotojui palikti gerą įspūdį.

Kokybiškas pardavimas yra pirmasis žingsnis klientų lojalumo link, o CRM suteikia tam reikalingą pagrindą. Pavyzdžiui, jei klientas atlieka pirkimą pakartotinai, atsakingas vadybininkas turėdamas šią informaciją galės užtikrinti greitesnį ir sklandesnį pardavimo procesą.

Geresnė vartotojo patirtis

Vartotojas atneša įmonei pajamas, todėl jis visada turi būti laukiamas. Net ir tokios smulkmenos, kaip poreikis pakartotinai nurodyti pristatymo adresą ar kontaktus sudaro neigiamą įspūdį – įmonė turi „pažinoti“ savo klientus. Be to, informacija apie buvusius pirkimus suteikia galimybę personalizuoti pasiūlymą, pasiūlyti susijusių paslaugų ar prekių atliekant antrinį pardavimą. CRM sistema leidžia kaupti ir segmentuoti duomenis, todėl galima geriau pasirūpinti klientais, pavyzdžiui, įtraukti juos į tikrai naudingą lojalumo programą suteikiant privilegijų.

Efektyvus problemų sprendimas

Kad ir kaip kokybiškai stengiasi dirbti vadybininkai, probleminių situacijų kyla neišvengiamai. Sumaišytos prekės, vėluojantys užsakymai ir kitos problemos su CRM sistema yra sprendžiamos efektyviau ir greičiau. Kiekvienas vartotojas sistemoje gauna atitinkamą kiekį užduočių ir gali greitai reaguoti į susidariusią situaciją. Tuo tarpu tradiciniuose valdymo metoduose daug laiko sugaištama užduočių delegavimui, o klientai delsimą priskiria prasto aptarnavimo kriterijui.

Automatizuoti procesai

Daugelis šiuolaikinių vartotojų yra pripratę prie automatizuotų procesų ir supranta, kad jie suteikia naudos jiems. Greitesnis aptarnavimas, greitesnis pirkimas, greitesnis problemų sprendimas – visa tai yra kriterijai, kurie verčia pasirinkti konkretų pardavėją. CRM sistemos galimybės leidžia naudoti automatizuotus procesus tiek B2C, tiek B2B sektoriaus klientams ir taip ne tik suteikiama nauda pirkėjui, bet ir pardavėjo žmogiškųjų išteklių kaštai yra mažesni.