Klientų valdymo sistema – verslo sėkmės receptas

Klientų valdymo sistema - verslo sėkmės receptas

Paklausus, kas yra didžiausias verslo turtas, daugelis atsakytų, kad tai produktas, darbuotojai ar žinios. Be abejo, visa tai labai vertinga, tačiau vertingiausi iš tikrųjų yra klientai ir turima informacija apie juos. Galiausiai, juk tai klientai generuoja pajamas, tad nėra klientų, nėra ir pelno. O dirbant su klientais pasiekti sėkmės padės klientų valdymo sistema.

Išbandykite Hanna Pamatykite kainas

Alternative Text

Tinkamai valdomi klientų duomenys – tai receptas verslo sėkmei ir tokie dalykai kaip produktas ar paslauga, darbuotojai ar pridėtinė vertė vis dėlto lieka antrajame plane. Apžvelkime, kaip klientų valdymo sistema padeda verslui augti pasinaudojant turima informacija.

Klientų valdymo sistema sutelkia komandą

Įprastai susitikimų metu pardavimų skyriaus darbuotojai dalijasi savo įžvalgomis apie klientus, jų poreikius, nuomones ir vertinimus. Vis dėlto tai nėra objektyvu – dažnai naudojamos motyvacinės sistemos, kurios skatina vadybininkus konkuruoti tarpusavyje, todėl informacijos mainai yra dalinai apsimestiniai.

O kas nutiktų, jei klientų duomenys staiga taptų vienodai prieinami visiems? Pardavimuose galima būtų remtis asmenine kliento patirtimi, palyginti ją su kitais klientais, pateikti įtikinamų argumentų. Klientų valdymo sistema apima ir informacijos rinkimą, todėl procesas yra dvipusis: pardavimų skyriaus darbuotojai informaciją gauna ir patys ją pateikia – taip duomenų bazė nuolat plečiasi, auga jos informatyvumas. Didelė ir išsami duomenų bazė yra visos komandos tikslas, darbo įrankis, kurį visi kuria drauge.

Automatiniai procesai

Klientų valdymo sistema leidžia kurti automatinius veiksmus – tai efektyvus būdas pakeisti žmogiškuosius išteklius, kai reikia atlikti pasikartojančius darbus. Pavyzdžiui, tam tikri priminimai, specialūs pasiūlymai segmentuotoms klientų grupėms arba informacija apie kontaktų pasikeitimus gali greitai pasiekti reikalingus adresatus. Taip dirbti yra lengviau visai komandai ir daug lengviau dirbti kiekvienam jos nariui individualiai.

Klientų valdymo sistemoje kiekvienas darbuotojas gali personalizuoti savo santykį su klientu pradedant tokiais paprastais veiksmais kaip asmeniniai sveikinimai švenčių proga ir baigiant segmentuotoms grupėms skirtais pasiūlymais, kurie motyvuoja didinti pirkimus.

Be to, klientų valdymo sistema leidžia automatiškai pateikti savo rezultatus vadovui – taip jis gali įvertinti pastangas ir taikyti rezultatais pagrįstą motyvacinę sistemą. Išvengiama darbuotojui dažnai nepatogaus ir stresą keliančio periodinio pokalbio.

Klientų valdymo sistema yra vienas svarbiausių elementų kiekvienoje verslo valdymo sistemoje, o taip pat gali būti naudojama ir kaip atskiras modulis. Ji tiesiogiai leidžia didinti įmonės pajamas, nes yra susijusi su darbo su klientais efektyvumo gerinimu.