2017-11-09

CRM diegimas

„Hanna CRM“ sistema yra pasiekiama naudojant naršyklę, todėl ją itin patogu naudoti, o CRM diegimas yra greitas ir paprastas. Sistema leidžia planuoti ir valdyti įmonės turimus išteklius bei ryšius su klientais, automatizuoti daugelį verslui svarbių vidinių ir išorinių procesų. Tai pokytis, apimantis visą organizaciją ir visus joje vykstančius procesus, todėl programos diegimo principai užtikrina aiškumą ir sklandžią darbo su programa pradžią įmonėje.

„Hanna CRM“ funkcionalumas gali būti plečiamas ir pritaikomas individualiems įmonės poreikiams, kuriamos integracijos su kitomis jau naudojamomis papildomomis sistemomis. Tai paverčia šią sistemą universaliu darbo įrankiu sklandžiai veikiantiems kasdieniams verslo procesams.

CRM diegimas susideda iš kelių etapų, kurie užtikrina sklandų procesą ir lengvą darbo pradžią:

  • Inicijavimo etape yra identifikuojami ir apibrėžiami įmonės poreikiai, įvertinamas vartotojų skaičius, jų grupės bei numatomos suteikiamos teisės;
  • Diegimo etapo metu sistema yra paruošiama darbui, atliekami testavimo ir funkcionalumo plėtros darbai, darbuotojai supažindinami su pokyčiais;
  • Palaikymo etape užtikrinamas sklandus darbas ir reaguojama į organizacijos vidinius bei išorinius pokyčius.

Galimybė priskirti darbuotojams skirtingas teises užtikrina paprastą reikalingos funkcijos prieinamumą ir apsaugo nuo perteklinės informacijos. „Hanna CRM“ sistemos integracija įmonės veikloje yra paprasta ir greita dėl patogaus naudojimo. Patogi ir vartotojui draugiška aplinka padeda greitai rasti reikalingą informaciją ir atlikti įvairius veiksmus, sistema lengvai naudojasi net ir tokio darbo patirties neturintys darbuotojai. Vienas ir diegimo etapų yra mokymai, kurių metu darbuotojai supažindinami su „Hanna CRM“ funkcijomis, teikiama nauda ir valdymu.

„Hanna CRM“ sistemą galima nuomotis arba įsigyti – nuo pasirinkto naudojimosi tipo priklauso ir CRM diegimas. Nuoma yra patogi mažoms įmonėms, norinčioms optimizuoti savo procesus be didesnių investicijų. Nuomos versijoje vartotojui yra prieinamos standartinės funkcijos ir moduliai, kurie leidžia automatizuoti veiklos ir ryšių su klientais palaikymo procesus, todėl sistema galima naudotis iš karto. Elektroninė vartotojo vadovo versija padeda susipažinti su naudojimu ir sėkmingai vykdyti darbą su sistema.

Didesnėms įmonėms yra siūloma „Hanna CRM“ pirkimo galimybė, kuri suteikia galimybę plėtoti funkcionalumą, atsižvelgiant į įmonės poreikius ir individualizuoti sistemos funkcijas. Integracija su išorinėmis sistemomis leidžia sujungti skirtingas verslo sistemas ir taip maksimaliai išplėsti CRM sistemos apimamus procesus, apimant visą organizaciją. Diegimo procesas šiuo atveju yra sudėtingesnis, tačiau greitas ir sklandus, o testavimo etapas užtikrina veikimą be trukdžių.

Užsisakykite Hanna CRM dabar.