CRM sistema

CRM sistema – efektyvu, inovatyvu, patogu

Apie CRM sistemų teikiamą naudą girdėti teko daugeliui, tačiau kas yra CRM sistema žino tikrai ne kiekvienas. Pats CRM pavadinimas šifruojamas kaip ryšių su klientais valdymas (angl. Customer Relationship Management), būtent dėl to dažniausiai CRM funkcijos yra siejamos su komunikacijos įgyvendinimu: tikslinio marketingo veiksmais, šaltaisiais skambučiais, aktyviais pardavimais, grįžtamojo ryšio palaikymu ir problemų sprendimu.

CRM sistema – tai ne tik aplinka, kurioje galima saugoti ir kaupti informaciją ar nustatyti automatinius priminimus. Šiuolaikinės sistemos suteikia galimybę visiškai automatiškai atlikti įvairius marketingo veiksmus ir netgi pardavimus. Verslo praktika ir IT technologijos susijungia tam, kad būtų galima sinchronizuoti įvairius procesus ir kasdienę veiklą organizuoti kuo efektyviau – sistema leidžia iki mažiausių smulkmenų suplanuoti tiek darbo grafiką, tiek išteklių panaudojimą, greitai reaguoti į situacijos pasikeitimus.

CRM sistemos: kas tai ir kaip jos gali padėti jūsų verslui?

Kalbant apie CRM sistemas galima išskirti siaurąją sampratą, kurioje CRM sistema suvokiama kaip programinė įranga. Ir iš tikrųjų, šiuolaikinės CRM sistemos vartotojui dažniausiai yra apčiuopiamos kaip kompiuterinės programos, kuriose vartotojas greitai ir paprastai gali įvesti ir surasti informaciją, tvarkyti duomenis, rengti ataskaitas ir prognozes, atlikti įvairius marketingo veiksmus ir gauti vadovo deleguotas užduotis. Daugelis jau dirbančiųjų su sistema net nesusimąsto, kad po aiškiu ir paprastu darbalaukiu slypi sudėtingos integracijos ir loginiai ryšiai, kurie ir sudaro CRM sistemos veiksmingumo esmę.

CRM sistema vertinant ją plačiau yra verslo modelis – sistemoje planuojami ir įgyvendinami įvairūs procesai. Sistemą galima naudoti individualiai, pavyzdžiui, vienoje kompanijoje ji gali būti naudojama darbų pasidalijimui tarp kolegų, o kitoje atlikti sandėlio likučių apskaitos funkcijas. Universalus pritaikymas yra labai svarbus, nes verslui daugiausiai naudos suteikia CRM sistemos turinys, o ne forma.

Daugelis šiuolaikinių kompanijų savo veiklą be CRM sistemos ar tam tikrų jos funkcijų sunkiai įsivaizduoja. Jei prieš dešimtmetį apie tokius sprendimus mąstė tik didelės organizacijos, šiandien CRM sistemos nauda gali pasinaudoti ir vos keletą darbuotojų turinčios įmonės, ir augančios keliasdešimties kolegų kolektyvą vienijančios bendrovės. Verslui CRM suteikia daug naudų, kurias galima suskirstyti į šias grupes:

„Hanna CRM“ programos privalumai ir pranašumai prieš nemokamas CRM programas

„Hanna CRM“ verslo valdymo sistema įgalina verslo procesų optimizaciją. Tai reiškia, kad dirbant su sistema verslas panaudodamas tas pačias sąnaudas gali pasiekti geresnius rezultatus. Pavyzdžiui, ryšių su klientais valdymas, kuris yra viena iš sistemos funkcijų, palengvina ir padaro efektyvesniu informacijos tvarkymą, užsakymų administravimą bei komunikaciją. Visa tai suteikia svarių konkurencinių pranašumų, o analogiškam rezultatui be CRM sistemos pasiekti reikėtų skirti daug daugiau žmogiškųjų išteklių.

Rinkoje siūloma daug įvairių CRM sistemų, todėl renkantis reikia įvertinti svarbiausius aspektus. Siūlomas skirtingas sistemų apmokestinimas:

Nemokamos CRM sistemos gali būti naudojamos kaip testinės versijos ar laikinas sprendimas, tačiau normaliai dirbti ir pasinaudoti CRM suteikiamais privalumais yra įmanoma tik pasirinkus kokybišką mokamą CRM sistemą.

„Hanna CRM“ privalumai, palyginti su nemokamomis CRM programomis, yra akivaizdūs.

„Hanna CRM“ verslo valdymo sistema

„Hanna CRM“ verslo valdymo sistema yra sukurta taip, kad ja būtų lengva ir paprasta naudotis. Sistemos funkcijos pasižymi universalumu, todėl bazinė versija atitinka daugelio sričių verslo poreikius, vienodai yra tinkama tiek prekybos, tiek paslaugų įmonėms.
Rinktis „Hanna CRM“ verta dėl kelių svarių priežasčių:

Projektų valdymo sistema

Nors CRM sistema pasižymi daug platesniu funkcionalumu, ji dažnai pasirenkama kaip priemonė projektų valdymui. Projektų valdymas yra viena iš esminių CRM funkcijų, kuri svarbi kiekvienos verslo įmonės kasdienėje veikloje. Projektų valdymui skirtas modulis lengvai pritaikomas įvairioms užduotims planuoti ir įgyvendinti.

Projektų valdymo sistema yra svarbi, nes apima visą planavimo procesą: veiksmus, tikslus, žmogiškuosius, finansinius, laiko ir kitus išteklius, situacijos analizę ir pakeitimus, kurie reikalingi sėkmingam tikslų pasiekimui. „Hanna CRM“ projektų valdymo funkcija yra integruota su kitu sistemos funkcionalumu. Tai leidžia sutaupyti laiko ir lengvai priskirti reikalingus išteklius ten, kur tai yra reikalingiausia, ir tuomet, kai labiausiai reikia.

„Hanna CRM“ yra naudojamas populiarus ir daugeliui pažįstamas Ganto diagramos metodas. Tai patogus būdas stebėti projekto eiga, atlikti planavimo veiksmus ir vykdyti kontrolę. Projektų valdymo sistema yra ne tik erdvė patogiam projektų planavimui bei valdymui, pasinaudojant funkcionaliais įrankiais galima identifikuoti klaidas, numatyti galimus nesklandumus ir laiku užkirsti jiems kelią.

Pardavimų valdymo sistema

Kitas labai vertinamas CRM sistemos funkcionalumas yra pardavimų valdymas. Ši veikla svarbi daugybei įmonių, turinčių aktyvių pardavimų padalinius, kurie yra tiesiogiai atsakingi už pajamų generavimą. „Hanna CRM“ funkcijos leidžia pardavimus valdyti daug efektyviau, automatizuoti dokumentų derinimo procesus, automatiškai pateikti tam tikrą informaciją ir atlikti veiksmus, reikalingus komunikacijai su klientais palaikyti.

Pardavimų valdymo sistema užtikrina, kad visa turima informacija apie klientą būtų lengvai randama ir pasiekiama laiku. Remdamasis bendravimo bei pirkimo istorija ir įžvalgomis atsakingas vadybininkas gali tiksliau suformuoti pasiūlymą ir efektyviau vykdyti pardavimus. Lengvas ir greitas informacijos perdavimas yra viena iš svarbiausių funkcijų, kuri apsaugo nuo nesklandumų, sumažina aktyvių pardavimų skyriaus klaidų riziką ir leidžia efektyviai palaikyti ryšius su klientais. Be to, pardavimų skyriuose yra pastebima didesnė darbuotojų kaita, o pardavimų valdymo sistema leidžia apsisaugoti nuo informacijos praradimo keičiantis darbuotojams.

Klientų valdymo sistema

Klientų valdymo sistema užtikrina sklandų darbą. „Hanna CRM“ įgalina lengvą ir patogų informacijos pateikimą, klientui nebereikia ieškoti jam priskirto vadybininko kontaktų ar kartoti informacijos. Klientų valdymo sistema veikia vieno langelio principu, tai reiškia, kad kiekviena kliento užklausa, pasiūlymas ar nusiskundimas yra registruojamas tiesiogiai sistemoje ir tik vėliau yra priskiriamas atsakingam darbuotojui, į jį atitinkamai reaguojama. Tai leidžia atlikti šį darbą efektyviau ir greičiau, klientui yra patogiau palaikyti ryšį su prekių ar paslaugų tiekėju.

„Hanna CRM“ sistemos funkcijos apima visus organizacijos veiklos procesus ir leidžia efektyviai planuoti išteklius bei valdyti ryšius su klientais išmaniu būdu. Prisitaikančios prie įmonės veiklos specifikos funkcijos automatizuoja procesus – tai nauda įmonei: taupomas darbuotojų laikas, kaupiami svarbūs duomenys ir lengvai paruošiamos sprendimų priėmimui reikalingos ataskaitos. Įmonės veikla optimizuojama optimaliai panaudojant visus turimus išteklius ir galimybes.

„Hanna CRM“ sistemos kaina

„Hanna CRM“ sistema yra paruošta darbui ir universaliai pritaikoma įvairiai veiklai rinkoje. Į programos kainą įskaičiuota ne tik pati sistema, bet ir diegimas, mokymai, sistemos palaikymas, atnaujinimai ir kt. Lanksti „Hanna CRM“ kainodara suteikia galimybę CRM sistemą veikloje naudoti tiek mažoms ir vidutinėms, tiek didelėms įmonėms.

„Hanna CRM“ nuoma. Labai patogus būdas naudotis sistema neinvestuojant didelės sumos. Nuoma suteikia galimybę nuomotis darbo vietas sistemoje, todėl nuomos kaina priklauso nuo vartotojų skaičiaus – aiški, patogi ir praktiška kainodara.

CRM sistemos diegimas

„Hanna CRM“ diegimas yra paprastas ir greitas procesas. Tai labai svarbu, nes taip užtikrinamas lengvesnis darbuotojų prisitaikymas prie pokyčių organizacijoje, sklandesnė darbo su sistema pradžia. Sistemos diegimas yra skaidomas į keletą etapų:

Jei ieškote patikimo ir patogaus įrankio verslo kasdieniams procesams valdyti, CRM sistema tai, kas labiausiai tinka. Daugelis studijų ir analizių patvirtina, kad jau nuo darbo su CRM sistema pradžios pastebimi teigiami pokyčiai organizacijose, auga darbo našumo rodikliai, gerėja įmonės efektyvumas.

„Hanna CRM“ – pasirinkimas, tinkamas šiuolaikiniam verslui, puikiai atitinkantis įvairius poreikius. Universalumas yra viena iš geriausiai vertinamų savybių, kuri svarbi kiekvienai CRM sistemai. Kuo sistema universalesnė, tuo lengviau ją naudoti ir pritaikyti konkrečiam atveju, o tai reiškia galimybę diegėjui pasiūlyti lanksčią kainodarą. Veikimas online režimu ir paprastas diegimo procesas bei galimybė nuomotis „Hanna CRM“ sistemą taip pat yra svarbus privalumas, kurį itin vertina smulkaus ir vidutinio verslo atstovai. O didelės organizacijos renkasi „Hanna CRM“ dėl aiškaus valdymo ir plataus funkcionalumo bei jo plėtros galimybių ir suderinamumo su kitomis sistemomis.

Pasiruošę pradėti? Pamatykite, kaip pradžia atrodo Hanna verslo valdymo sistemoje


Išbandykite Hanna

Kainodara

Hanna verslo valdymo sistemos kainodara pagrįsta mėnesinės prenumeratos principu ir priklauso nuo darbo vietų skaičiaus. Viskas paprasta ir skaidru.


Pamatykite kainas