2017-11-09

CRM sistemos funkcijos

„Hanna CRM“ sistemos funkcijos apima visus organizacijos veiklos procesus ir leidžia efektyviai planuoti išteklius bei valdyti ryšius su klientais išmaniu būdu. Prisitaikančios prie įmonės veiklos specifikos funkcijos automatizuoja procesus – tai nauda įmonei: taupomas darbuotojų laikas, kaupiami svarbūs duomenys ir lengvai paruošiamos sprendimų priėmimui reikalingos ataskaitos. Įmonės veikla optimizuojama optimaliai panaudojant visus turimus išteklius ir galimybes.

Modulių principu CRM sistemos funkcijos yra prieinamos atsakingiems darbuotojams, taip išvengiant perteklinių informacijos srautų ir minimalizuojant klaidų skaičių. Verslo procesus galima skirstyti į etapus ir lengvai pasirinkti geriausią jų įgyvendinimo būdą. Duomenų bazės ir ataskaitos užtikrina nuolatinę kiekvieno proceso kontrolę tam, kad būtų pasiektas aukščiausias įmanomas veiklos pelningumas.

„Hanna CRM“ sistemos funkcionalumas apima visą įmonės veiklą, įskaitant tiek vidinę komunikaciją, tiek išorinių ryšių su klientais palaikymą. CRM sistemos funkcijos veikia sinchroniškai ir gali būti integruotos su išorinėmis sistemomis, taip dar labiau išplečiant programos funkcionalumą. Skiriama 12 pagrindinių funkcijų:

  • Kontaktų duomenys yra kaupiami ir iš duomenų bazės gali būti eksportuojami, segmentuojami ir priskiriami prie užduočių, kurios deleguojamos atsakingiems darbuotojams.
  • Projektų valdymas suteikia erdvę profesionaliam projektų valdymui: galimybė planuoti išteklius, kurti komandą, deleguoti užduotis ir priskirti atsakomybes. Ganto diagramos metodu pateikiama projekto eiga užtikrina, kad laiko planavimas ir išteklių panaudojimas bus įgyvendintas efektyviausiu būdu.
  • Užduočių valdymas suteikia galimybę efektyviai ir paprastai planuoti personalo darbą, deleguoti užduotis ir stebėti jų vykdymo būseną. Tikslus užduoties įvykdymo laikas leidžia apskaičiuoti patirtas sąnaudas, todėl klientui pateikta paslaugų kaina visada yra pagrįsta.
  • Pardavimų valdymas užtikrina greitą ir automatizuotą pasiūlymų ruošimo, siuntimo, sąmatų ir sąskaitų generavimo procesą bei atsiskaitymų kontrolę. Informacijos saugojimas leidžia greitai pasiekti duomenis apie panaudotus išteklius ir kitas sąnaudas, vertinti veiklos efektyvumą ir rasti būdų optimizuoti išlaidas.
  • Dienotvarkės planavimas išmaniai pakeičia darbo kalendorių ir lipnius lapelius, suteikdamas papildomą priminimo funkciją ir galimybę efektyviai dirbti. Planuokite savo laiką ir nepraleiskite nei vieno svarbaus skambučio ar susitikimo, atlikite svarbias užduotis tada, kai tai yra reikalinga.
  • Šaltieji kontaktai suteikia naują pagreitį pardavimo procesams: detaliai sekite bendravimo su potencialiu ar esamu klientu istoriją, taikykite lojalumo ar pardavimo skatinimo veiksmus tinkamiausiu metu. Šalti kontaktai užtikrina ryšio su klientais palaikymą ir išskaido pardavimo procesą į etapus, kad kiekvienas kontaktas kuo greičiau virstų įmonės pajamas generuojančiu klientu.
  • Integracija su „Tasker“ yra paruošta iš anksto, todėl „Hanna CRM“ diegimas įmonėse, turinčiose mobiliai dirbančių darbuotojų yra greitesnis. Išplėstas funkcionalumas užtikrina visų įmonėje dirbančių darbuotojų prisijungimą prie pokyčių organizacijoje ir veiklos optimizavimo.
  • Sutarčių valdymas įgalina tikslų ir visada aktualų sutarčių registro funkcionavimą. Pakeitimų istorija ir galimybė derinti sutarties nuostatas realiuoju laiku tarp darbuotojų, kurie yra skirtingose vietose taupo laiką, o terminų kontrolė apsaugo nuo sutartinių įsipareigojimų vėlavimo ir vykdymo sutrikimų.
  • Klientų aptarnavimas yra patogus ir greitas, nes darbuotojai gali greitai reaguoti į bet kokią susidariusią situaciją: spręsti nesklandumus, deleguoti ir prisiimti užduotis, sekti istoriją ir statistiką.
  • Tikslų stebėjimas leidžia kelti tikslus įmonės veikloje ir stebėti jų pasiekimą automatiškai.
  • Informacijos paieška yra lengva ir greita, todėl darbuotojai apsaugomi nuo perteklinės informacijos, laiko gaišimo, o visa darbui reikalinga informacija visada yra pasiekiama.
  • Vartotojų teisės priskiriamos pagal darbuotojo atsakomybes, taip apsaugant svarbią informaciją nuo žemesnio lygio darbuotojų ir minimalizuojant klaidų riziką.

Domina Hanna CRM? Kreipkitės