Pardavimų, klientų ir projektų
valdymo programa
Visos reikalingos funkcijos Jūsų verslo naudai
Klientų duomenys
Visos reikalingos funkcijos leidžiančios palaikyti kokybiškus ryšius su Jūsų klientais. Suteikite savo klientams nepriekaištingą aptarnavimą.
Pardavimų organizavimas
Pardavimo proceso valdymas nuo potencialaus kliento registravimo iki pardavimo dokumentų formavimo bei prekių likučių nurašymo.
Projektų valdymas
Projektinių veiklų planavimas bei koordinavimas. Deleguotų užduočių sugaišto laiko, patirtų išlaidų ir priskirtų resursų kontrolė.
Kontaktų duomenų bazė
Kontaktai - tai oras jūsų įmonei, taigi jų valdymas turi būti maksimaliai patogus.
Esamų ir potencialių įmonės klientų duomenų bazė. Rekvizitai, kontaktiniai duomenys, bendravimo istorija ir kitos pastabos – viską, ko tik prireiks rasite lengvai ir greitai. O kontaktų rūšiavimas ir segmentavimas bus naudingas tokioms sritims kaip komunikacija ar rinkodara.
Išbandyti nemokamai →
Užduočių kontrolė
Įmonės veiklos organizavimas paremtas darbų bei atsakomybių pasiskirstymu. Hanna CRM sistemoje užduočių valdymui skiriamas didelis dėmesys. Patogios funkcijos darbų delegavimui bei asmeninės dienotvarkės planavimui.
Komentarų ir failų prisegimo funkcionalumas suteikia galimybę fiksuoti rezultatus ir aktualią informaciją vienoje vietoje.
Pasikartojančių užduočių funkcija įgalina itin paprastai planuoti rutininius darbus.
Išbandyti nemokamai →
Norite išbandyti ar užsisakyti?
Pažinkite Hanna CRM privalumus per 30 dienų nemokamai!
Pardavimų planavimas
Kiek potencialiai galime parduoti šį mėnesį ar ketvirtį? Dažnas klausimas norint planuotis pinigų srautus.
Galimybė turėti skirtingus pardavimo procesus bei stadijas leis tiksliai prognozuoti kiek pajamų gali sugeneruoti kiekvienas vadybininkas atskirai ar visa pardavėjų komanda.
Pardavimo tikimybės ir toleruotinos trukmės nustatymas kiekvienai pardavimo proceso stadijai. Pardavimų piltuvėlis ir pardavimų prognozės grafikas.
Išbandyti nemokamai →
Pardavimų operacijos
Vienas svarbiausių pardavimo operacijų užbaigimo veiksmas - pardavimo dokumentų formavimas.
Sistemoje realizuotas Išankstinių sąskaitų bei PVM sąskaitų išrašymo funkcionalumas. Suformuotų dokumentų siuntimas klientams tiesiogiai iš sistemos.
Išbandyti nemokamai →
Projektų valdymas
Kiekvienas didesnis kliento užsakymas arba vidinis įmonės projektas reikalauja sutelkti žmogiškuosius bei materialius resursus.
Hanna CRM sistemos Projektų modulis suteikia galimybę planuoti projektines veiklas, skaidyti į smulkesnius etapus bei užduotis. Projekto plano atvaizdavimas ir koregavimas pasitelkiant Gantt diagramą.
Projekto kortelėje pasiekiama visa reikalinga informacija - kontaktai, užduočių planas, priskirti resursai, išlaidos, sąskaitos, failai bei pastabos.
Išbandyti nemokamai →
Sutarčių registras
Skaitmenizuotas su klientais bei tiekėjais sudarytų sutarčių registras - būtinybė kiekvienam verslui.
Sistemoje kaupiami susitarimai užtikrins greitesnį reikiamos informacijos suradimą. Galimybė skirstyti sutartis pagal tipus ir funkcija, leidžianti aktyvuoti automatinį sutarčių numeravimą.
Taip pat, yra realizuotas funkcionalumas, leidžiantis generuoti sutartis PDF bei DOCX formatais.
Išbandyti nemokamai →
Sutarčių el. parašas
Hanna CRM – pirmoji lietuviška CRM sistema, sukūrusi galimybę itin paprastai generuoti bei pasirašyti sutartis. Vos kelias sekundes užtruks pasirinkti reikiamą sutarties šabloną, pasirašyti sutartį mobiliu parašu, išsiųsti sutartį klientui su kvietimu ją pasirašyti elektroniniu būdu. O geriausia – pasirašytos sutartys yra saugomos sistemoje be jokių papildomų veiksmų! Sutaupykite a) laiko, skiriamo atsisiųsti PDF bei išsiųsti el. laišką klientui; b) vietos kompiuteryje saugoti failams.
Išbandyti nemokamai →
Klientai apie Hanna CRM
Hanna CRM yra integruota su keliomis kitomis sistemomis, tad buvo lengva pradėti naudoti šią programą. Ši sistema patogiai pasiekiama su bet kuriuo mobiliuoju telefonu. CRM integracija su Tasker programa padėjo mums operatyviai pagerinti savo paslaugų aktyvumą.
Labai patikima programa, kuri padeda mūsų įmonei valdyti užduotis ir projektus (stiprus privalumas - programoje yra Gantt diagrama!). Programoje puikiai išvystytas funkcionalumas, skirtas klientų aptarnavimui. Visumoje, programa labai intuityvi ir ją lengva naudoti.
Su Hanna CRM programa yra labai lengva dirbti. Ji turi visus reikalingus įrankius norintiems optimizuoti savo verslo procesus. Programa turi puikias projektų valdymo galimybes, taip pat joje rasite daugybę naudingų ataskaitų veiklos analizei. Su šia CRM programa galite kontroliuoti visus savo verslo procesus, ji integruota su daugeliu kitų versle naudojamų sistemų.
Dokumentų valdymas
Galimybė saugoti visus dokumentus vienoje vietoje pagerins vidinių procesų skaidrumą bei informacijos prieinamumą.
Dokumentų modulyje galite sukurti katalogų medį bei katalogams priskirti dokumentus. Veskite dokumentų registrą bei saugokite svarbius failus sistemoje.
Nebesirūpinkite dėl atskiruose kompiuteriuose laikomų įvairių dokumentų, nes nuo šiol visus aktualiausius dokumentus galite pasiekti vienoje sistemoje.
Išbandyti nemokamai →
Išlaidų fiksavimas bei kontrolė
Kam išleidžiami įmonės pinigai nori žinoti bet kurio verslo vadovas ar savininkas.
Išlaidų modulis suteikia galimybę fiksuoti visas planuojamas bei patiriamas išlaidas. Be to, išlaidas galima skirstyti į atskiras kategorijas, taigi suteikiama galimybė matyti jų pasiskirstymą pagal kaštų centrus.
Verslams, kurie nori daugiau kontrolės, galima aktyvuoti planuojamų išlaidų (pirkimų) tvirtinimo funkcionalumą.
Išbandyti nemokamai →
Atsargų, prekių likučių valdymas
Atskiras modulis, kuris leidžia sekti produkcijos likučius įmonės sandėliuose. Galimybė stebėti atsargų lygį bei jo kitimo istoriją, pildyti užsakymus tiekėjams, organizuoti prekių pajamavimą bei pervežimus tarp sandėlių.
Prekės kortelėje pateikiama detali jos likučių sandėliuose kitimo istorija.
Išbandyti nemokamai →
Informacijos paieška
Informacijos paieškos funkcija suteikia galimybę atrinkti reikalingą informaciją greitai ir patogiai. Visi sistemos moduliai turi numatytuosius filtrus bei kontekstinę paiešką pagal bet kurį ieškomos informacijos fragmentą.
Be to, sistemoje veikia globali paieška, kuri veikia per visus sistemos modulius.
Išbandyti nemokamai →
Sistemos naudotojų teisių kontrolė
Vartotojų teisių valdymas leidžia apsaugoti informaciją nuo žemesniosios grandies darbuotojų ir kartu priskirti kiekvienam tik aktualias funkcijas. Tai minimalizuoja klaidų tikimybę ir suteikia galimybę dirbti be perteklinės informacijos.
Išbandyti nemokamai →
Norite išbandyti ar užsisakyti?
Pažinkite Hanna CRM privalumus per 30 dienų nemokamai!