Integraciniai sprendimai
praplečiantys verslo galimybes

Hanna CRM turi paruoštą integracijų paketą ir yra atvira integracijoms su Jūsų pasirinktomis platformomis

Hanna CRM integracijos

Duomenys realiu laiku

Pasiekite duomenis iš kitų įmonės sistemų. Naujausia aktuali informacija padeda priimti teisingus sprendimus.

Automatizuoti procesai

Pamirškite rankinį duomenų įkėlimą ar sinchronizavimo aktyvavimą. Visi duomenų mainų procesai vykdomi automatizuotai.

Abipusė integracija

Aktualių duomenų importavimas bei apdorotų duomenų eksportavimas į išorines sistemas.


El. pašto integracija

Hanna CRM turi parengtą integraciją su el. paštu. Kiekvienas sistemos naudotojas gali aktyvuoti el. pašto dėžutės nuskaitymą ir laiškų saugojimą prie sistemoje esančių Kontaktų bei Potencialių klientų. Susirašinėjimo istorijos saugojimas sistemoje užtikrina produktyvesnį pardavimų procesą ir kokybiškesnį esamų klientų aptarnavimą.

Hanna CRM el. pašto integracija

Norite išbandyti ar užsisakyti?


Pažinkite Hanna CRM privalumus per 30 dienų nemokamai!

Išbandyti nemokamai


Integracija su telefonijos sprendimais


Paruošta integracija su telefonijos sprendimais didina sistemos naudą atliekant kasdienes pardavimų ar klientų aptarnavimo operacijas. Pagrindinės šios integracijos funkcijos:
Įeinančių ir išeinančių skambučių fiksavimas;
Skambučio susiejimas su klientu;
Skambučio susiejimas su darbuotoju;
Skambučių ataskaitos.


Tele2 Mobili Stotelė →

Hanna CRM integracija su telefonijos sprendimais

Integruota su Tele2 „Tasker“ sistema

Hanna CRM yra integruota su Tasker sistema. Ši galimybė praplečia Hanna CRM funkcionalumą ir užtikrina mobilių darbuotojų darbo procesų valdymą. Užduotys darbuotojams pateikiamos mobilios aplikacijos pagalba, taigi šiems darbuotojams nereikia turėti tiesioginės prieigos prie CRM sistemos. Abipusė integracija leidžia stebėti užduočių atlikimo būseną realiuoju laiku.

Plačiau apie Tasker →

Hanna CRM integracija su Tasker

Google kalendorius

Galimybė aktyvuoti užduočių integraciją su Google kalendoriumi leidžia pasiekti suplanuotą dienotvarkę iš įvairių įrenginių.

Hanna CRM integracija su Google kalendoriumi

Lietuvos įmonių duomenys iš Rekvizitai.lt

Naujų kontaktų ar potencialių klientų įvedimas itin paprastas. Tereikia žinoti įmonės pavadinimą - visi kiti duomenys bus automatiškai importuojami iš populiariausios įmonių duomenį bazės.

Rekvizitai.lt →

Hanna CRM integracija su Rekvizitai.lt

Klientai apie Hanna CRM


Įmonėje turime kelis pardavimų kanalus, tad Hanna CRM mums padėjo integruoti skirtingus departamentus siekiant geresnio klientų aptarnavimo. Svarbūs privalumai yra Mobilios stotelės funkcija ir integracija su el. Paštu. Taip pat, Hanna CRM klientų aptarnavimo skyrius yra visada atviras naujoms idėjoms dėl programos funkcionalumo. Jei iškyla problemų – jos būna labai greitai išsprendžiamos.


Alternative Text
Valentinas S.

Mes dirbame su Hanna CRM programa apskaitos įmonėje. Hanna CRM dėka visi darbuotojai turi aiškiai suformuotas užduotis, gali stebėti vieni kitų užimtumą, matyti, kurios užduotys buvo atliktos ir kiek laiko joms sugaišta, sekti artėjančius deadline‘us. Nuo tada, kai pradėjome naudoti Hanna CRM, neliko neužbaigtų arba pamirštų užduočių.


Alternative Text
Danielius S.

Hanna CRM yra integruota su keliomis kitomis sistemomis, tad buvo lengva pradėti naudoti šią programą. Ši sistema patogiai pasiekiama su bet kuriuo mobiliuoju telefonu. CRM integracija su Tasker programa padėjo mums operatyviai pagerinti savo paslaugų aktyvumą.


Alternative Text
Andrius U.

Integracija su MailerLite

Hanna CRM integracija su MailerLite automatizuoja marketinginių el. laiškų bei naujienlaiškių siuntimą Jūsų klientams. Integracija leidžia tikslingai segmentuoti klientus ir pagal klientų požymius atskirti, kuriai el. laiško gavėjų grupei priskirti klientą. Šis funkcionalumas taupo brangų Jūsų laiką ir leidžia nudžiuginti klientus personalizuotais laiškais skiriant vos keletą sekundžių.

Plačiau apie integraciją →

Hanna CRM integracija su MailerLite

Integracija su Zapier

Šio tipo integracija dar labiau padidina Hanna CRM pritaikymo galimybes. Zapier įrankio pagalba galite integruoti CRM sistemą su įvairiausiomis programomis bei IT sprendimais.

Daugiau apie Zapier →

Hanna CRM integracija su Zapier

Buhalterinės apskaitos programa Rivilė

Abipusė integracija su Rivilės buhalterine sistema praplečia Hanna CRM funkcionalumą ir suteikia galimybę buhalterinius duomenis pasiekti realiuoju laiku. Kontaktų, prekių, likučių, išankstinių bei pardavimo sąskaitų abipusė integracija.

Rivilė API →

Hanna CRM integracija su Rivile

API

Hanna CRM turi parengtą programinę API sąsają, kurios pagalba galima integruoti sistemą su kitomis Jūsų įmonės naudojamomis vidinėmis ar išorinėmis programomis.

Išbandyti nemokamai →

Hanna CRM API

Norite išbandyti ar užsisakyti?


Pažinkite Hanna CRM privalumus per 30 dienų nemokamai!

Išbandyti nemokamai