Integraciniai sprendimai
praplečiantys verslo galimybes
Hanna CRM turi paruoštą integracijų paketą ir yra atvira integracijoms su Jūsų pasirinktomis platformomis
Duomenys realiu laiku
Pasiekite duomenis iš kitų įmonės sistemų. Naujausia aktuali informacija padeda priimti teisingus sprendimus.
Automatizuoti procesai
Pamirškite rankinį duomenų įkėlimą ar sinchronizavimo aktyvavimą. Visi duomenų mainų procesai vykdomi automatizuotai.
Abipusė integracija
Aktualių duomenų importavimas bei apdorotų duomenų eksportavimas į išorines sistemas.
El. pašto integracija
Hanna CRM turi parengtą integraciją su el. paštu. Kiekvienas sistemos naudotojas gali aktyvuoti el. pašto dėžutės nuskaitymą ir laiškų saugojimą prie sistemoje esančių Kontaktų bei Potencialių klientų. Susirašinėjimo istorijos saugojimas sistemoje užtikrina produktyvesnį pardavimų procesą ir kokybiškesnį esamų klientų aptarnavimą.
Norite išbandyti ar užsisakyti?
Pažinkite Hanna CRM privalumus per 30 dienų nemokamai!
Integracija su telefonijos sprendimais
Paruošta integracija su telefonijos sprendimais didina sistemos naudą atliekant kasdienes pardavimų ar klientų aptarnavimo operacijas. Pagrindinės šios integracijos funkcijos:
Įeinančių ir išeinančių skambučių fiksavimas;
Skambučio susiejimas su klientu;
Skambučio susiejimas su darbuotoju;
Skambučių ataskaitos.
Tele2 Mobili Stotelė →
Integruota su Frontu (TASKER) sistema
Hanna CRM yra integruota su Frontu sistema. Ši galimybė praplečia Hanna CRM funkcionalumą ir užtikrina mobilių darbuotojų darbo procesų valdymą. Užduotys darbuotojams pateikiamos mobilios aplikacijos pagalba, taigi šiems darbuotojams nereikia turėti tiesioginės prieigos prie CRM sistemos. Abipusė integracija leidžia stebėti užduočių atlikimo būseną realiuoju laiku.
Plačiau apie Frontu →
Kalendorių integracija
Galimybė aktyvuoti užduočių integraciją su Google ar Office365 kalendoriumi leidžia pasiekti suplanuotą dienotvarkę iš įvairių įrenginių.
Lietuvos įmonių duomenys iš Rekvizitai.lt
Naujų kontaktų ar potencialių klientų įvedimas itin paprastas. Tereikia žinoti įmonės pavadinimą - visi kiti duomenys bus automatiškai importuojami iš populiariausios įmonių duomenį bazės.
Rekvizitai.lt →
Klientai apie Hanna CRM
Įmonėje turime kelis pardavimų kanalus, tad Hanna CRM mums padėjo integruoti skirtingus departamentus siekiant geresnio klientų aptarnavimo. Svarbūs privalumai yra Mobilios stotelės funkcija ir integracija su el. Paštu. Taip pat, Hanna CRM klientų aptarnavimo skyrius yra visada atviras naujoms idėjoms dėl programos funkcionalumo. Jei iškyla problemų – jos būna labai greitai išsprendžiamos.
Mes dirbame su Hanna CRM programa apskaitos įmonėje. Hanna CRM dėka visi darbuotojai turi aiškiai suformuotas užduotis, gali stebėti vieni kitų užimtumą, matyti, kurios užduotys buvo atliktos ir kiek laiko joms sugaišta, sekti artėjančius deadline‘us. Nuo tada, kai pradėjome naudoti Hanna CRM, neliko neužbaigtų arba pamirštų užduočių.
Hanna CRM yra integruota su keliomis kitomis sistemomis, tad buvo lengva pradėti naudoti šią programą. Ši sistema patogiai pasiekiama su bet kuriuo mobiliuoju telefonu. CRM integracija su Tasker programa padėjo mums operatyviai pagerinti savo paslaugų aktyvumą.
Integracija su MailerLite
Hanna CRM integracija su MailerLite automatizuoja marketinginių el. laiškų bei naujienlaiškių siuntimą Jūsų klientams. Integracija leidžia tikslingai segmentuoti klientus ir pagal klientų požymius atskirti, kuriai el. laiško gavėjų grupei priskirti klientą. Šis funkcionalumas taupo brangų Jūsų laiką ir leidžia nudžiuginti klientus personalizuotais laiškais skiriant vos keletą sekundžių.
Plačiau apie integraciją →
Integracija su Twilio SMS
Hanna CRM integracija su Twilio SMS automatizuoja SMS siuntimą Jūsų potencialiems klientams. Sistemoje galite sukurti SMS šablonus bei nurodyti, kada potencialiam klientui turi būti siunčiama SMS žinutė. Dėka šios integracijos, paprasta bendrauti su būsimais klientais, priminti jiems svarbiausius dalykus bei vykdyti nuoseklią komunikaciją!
Integracija su Zapier
Šio tipo integracija dar labiau padidina Hanna CRM pritaikymo galimybes. Zapier įrankio pagalba galite integruoti CRM sistemą su įvairiausiomis programomis bei IT sprendimais.
Daugiau apie Zapier →
Integracija su buhalterinės apskaitos programomis
Abipusė integracija su buhalterinėmis sistemomis (Rivilė, Pragma, iScala ir kt.) praplečia Hanna CRM funkcionalumą ir suteikia galimybę buhalterinius duomenis pasiekti realiuoju laiku. Kontaktų, prekių, likučių, išankstinių bei pardavimo sąskaitų abipusė integracija.
Išbandyti nemokamai →
API
Hanna CRM turi parengtą programinę API sąsają, kurios pagalba galima integruoti sistemą su kitomis Jūsų įmonės naudojamomis vidinėmis ar išorinėmis programomis.
Išbandyti nemokamai →
Norite išbandyti ar užsisakyti?
Pažinkite Hanna CRM privalumus per 30 dienų nemokamai!