Kaip suvaldyti įmonės vykdomus projektus?
Slinkite žemyn >

Our Mission

Dirbu projektų vadovu baldų gamybos ir pardavimo įmonėje. Kaip Hanna CRM programa padėtų man valdyti projektus?

Sprendimas:
Hanna CRM yra darbo įrankis, pritaikytas projektų valdymui. Dalinamės keletu patarimų, kaip galite naudoti Hanna CRM programą dirbdami projektų valdymo srityje.

Our Vision

Alternative Text

1.

Planuokite ir valdykite projektus

Modulio Projektai paskirtis yra planuoti projektus bei valdyti visą su jais susijusią informaciją vienoje vietoje. Projektų modulyje galite projektui priskirti užduotis, objektus, skaičiuoti prie projekto sugaištą laiką, kurti etapus, įkelti failus bei ruošti sutartis, fiksuoti incidentus, priskirti sąskaitas ir išlaidas ir netgi matyti visus el. laiškus, susijusius su projektu, projekto kortelėje.

Be viso to, galite analizuoti projekto Gantt diagramą bei matyti bendrą visų projektų Gantt diagramą.

2.

Kurkite užduotis

Sklandžiai projekto eigai užtikrinti, reikalinga suplanuoti žingsnius. Modulyje Užduotys galite planuoti su projektu susijusias užduotis bei fiksuoti jų galutinius terminus. Projekto užduotims išskaidyti, galite sukurti etapus.

Alternative Text
Alternative Text

3.

Analizuokite finansus

Kai projektas yra įgyvendintas, galite matyti projekto vertę. Moduliai Sąskaitos ir Išlaidos leidžia palyginti kiek pajamų buvo sugeneruota projekto metu bei kiek išlaidų patirta. Taip pat galite siųsti klientams sąskaitas, susijusias su projektu, vos kelių mygtukų paspaudimu.

4.

Fiksuokite rezultatą

Užbaigus projektą, jo rezultatas tampa apčiuopiamu objektu. Modulis Objektai yra skirtas tolimesniam darbui su projekto sugeneruotu rezultatu. Sekantys veiksmai ir užduotys dabar gali būti siejami su objektu. Objektui galite nurodyti įrengimo/perdavimo datą bei garantijos laiką.

Alternative Text
Alternative Text

5.

Užtikrinkite kokybišką aptarnavimą

Vienas svarbiausių dalykų sėkmingam verslui yra klientų aptarnavimas. Užbaigus projektą ir klientui perdavus rezultatą, pasirūpinkite tolimesniu kliento aptarnavimu. Modulyje Servisas galite kurti užklausas, susietas su projektu ir objektu, bei spręsti klientams kilusius klausimus. Šis modulis gali būti integruotas su Jūsų el. paštu – automatizuokite užklausų kūrimo bei atsakymų klientui siuntimo procesus.

Susipažinote su pagrindiniais įrankiais, kurie gali padėti valdyti Jūsų projektus – tikimės, kad pasinaudosite šiais patarimais.

Norite išbandyti ar užsisakyti?


Pažinkite Hanna CRM privalumus per 30 dienų nemokamai!

Išbandyti nemokamai