Kaip palaikyti tinkamus ryšius su įmonės klientais?
Slinkite žemyn >

Our Mission

Pardavinėju IT sprendimus. Pastaruoju metu dėl didelio darbų kiekio praleidžiu progą pasirūpinti esamais klientais bei laiku išpildyti jų prašymus. Dėl to prarandu ilgamečius klientus. Kaip galėčiau efektyviau planuoti darbus bei išpildyti savo klientų lūkesčius?
Sprendimas:
Hanna CRM programa yra įrankis, skirtas ryšių su klientais valdymui – su šia programa valdyti klientus galite efektyviau. Norėdami palaikyti gerus santykius su klientais, vadovaukitės šiais patarimais.

Our Vision

Alternative Text

1.

Kaupkite informaciją

Klientų ryšių valdyme net mažiausia detalė apie klientą gali turėti didelę įtaką. Modulis Kontaktai leidžia kaupti visą informaciją apie klientą bei matyti visą istoriją, susijusią su Jūsų klientu. Sukurkite kliento profilį bei matykite visas užduotis, projektus, objektus, galimybes, sąskaitas, išankstines sąskaitas, apmokėjimus, išlaidas, sutartis bei incidentus vienoje vietoje. Dar daugiau, galite archyvuoti visą bendravimo elektroniniais laiškais istoriją ir ją bet kada pasiekti kliento kortelėje.

2.

Planuokite veiksmus

Modulis Užduotys yra skirtas planuoti veiksmus bei darbus, susijusius su Jūsų klientu – tam, kad Jūsų klientas jaustųsi svarbus ir jo lūkesčiai būtų išpildomi laiku. Planuokite skambučius, laiškus, susitikimus – Sistema Jums primins apie artėjančią užduotį! Užduočių modulis taip pat užtikrina, kad nepraleisite galutinių terminų.

Alternative Text
Alternative Text

3.

Valdykite laiką

Planuokite savo dienotvarkę norėdami užtikrinti aukštą paslaugų kokybę. Kalendoriaus modulis padės valdyti laiką efektyviau – matysite suplanuotas užduotis dienos, savaitės arba mėnesio laikotarpyje. Jūsų patogumui, galite sinchronizuoti CRM kalendorių su Google kalendoriumi – tuomet kalendorių galėsite pasiekti net nebūdami darbo vietoje mobiliuoju telefonu.

4.

Archyvuokite laiškus

Hanna CRM programą galite integruoti su savo elektroniniu paštu – tuomet kliento profilyje matysite visą bendravimo elektroniniais laiškais istoriją. Užtikrinkite, kad kiekviena detalė, kurią aptarėte su klientu, būtų lengvai ir greitai prieinama.

Alternative Text
Alternative Text

5.

Sekite skambučius

Hanna CRM programa yra integruota su telefonija – dar paprasčiau valdykite skambučius! Matysite visą Jūsų bei kliento skambučių bendravimo istoriją bei jų išklotinę. Tik suskambėjus telefonui, programa iškart atpažins, kuris klientas Jums skambina – Jums nebereikės sukti galvos, kuo vardu paskambinęs asmuo, o klientas nudžiugs, kad prisimenate jo vardą. Be to, programa rodys priminimą, jei praleidote svarbų skambutį ir neperskambinote.

6.

Bendraukite operatyviai

Bendraujant su klientais svarbu operatyvumas. Modulis Servisas padeda greitai ir efektyviai išspręsti klientui iškilusias problemas. Kurkite užklausas bei siųskite klientams atsakymus – galite paruošti atsakymų šablonus. Beje, šis modulis gali būti integruotas su Jūsų paštu – tuo atveju užklausos bus sukuriamos automatiškai.

Alternative Text

Vadovaudamiesi šiais žingsniais, užtikrinsite sklandesnį bendravimą su klientu.

Norite išbandyti ar užsisakyti?


Pažinkite Hanna CRM privalumus per 30 dienų nemokamai!

Išbandyti nemokamai