Kaip kurti tikslus ir stebėti jų progresą.
Slinkite žemyn >

Our Mission

Dirbu valymo paslaugų įmonėje ir vadovauju pardavėjų komandai. Pastaruoju metu komanda dirba gana netikslingai – trūksta aiškumo, ko siekiame. Kaip Hanna CRM padėtų išvengti tokios situacijos?

Sprendimas:
Hanna CRM programa yra pritaikyta darbo rezultatų gerinimui bei analizei. Dalinamės rekomendacijomis, kokiais žingsniais vadovaudamiesi galite išspręsti aprašytą problemą.

Our Vision

Hanna CRM tikslų nustatymas

1.

Sukurkite tikslus

Hanna CRM programoje galite iškelti tikslus darbuotojams ir sekti jų progresą. Nustatykite, kiek užduočių, konvertuotų klientų, sutarčių ir t.t. darbuotojai turi įgyvendinti per tam tikrą laikotarpį ir sekite jų progresą eigoje naudodami Tikslų stebėjimo modulį.

2.

Planuokite veiksmus

Užduočių planavimas padeda sukurti veiksmų seką, kokių žingsnių imsitės norėdami pasiekti užsibrėžtą tikslą. Pavyzdžiui, Jūsų tikslas yra 5 susitikimai per savaitę – vadinasi, Jūsų CRM Kalendoriuje turi atsirasti 5 suplanuotos užduotys, kurių tipas – susitikimas.

Hanna CRM veiksmų planavimas
Hanna CRM pasiektų tikslų ataskaita

3.

Fiksuokite skambučius ir laiškus

Hanna CRM programa yra integruota su el. paštu ir telefonija. Joje galite matyti skambučių išklotinę ir visą bendravimo el. laiškais istoriją kliento profilyje. Ataskaitų modulyje galite matyti suvestinę pagal darbuotojus, kiek buvo įeinančių/išeinančių skambučių bei gautų/išsiųstų laiškų.

4.

Konvertuokite klientus

Hanna CRM sistemoje potencialius klientus galite konvertuoti į klientus. Programoje yra išskirti Potencialių klientų modulis, kuriame dirbama su potencialiais klientais, ir Kontaktų modulis, kuriame dirbama su esamais klientais. Patogiausia, jog programoje galite sekti, kiek potencialių klientų pavyko paversti esamais klientais!

Hanna CRM potencialaus kliento konvertavimas
Hanna CRM analitika

5.

Analizuokite

Kiekvienas darbuotojas, prisijungęs prie programos, pirmiausia mato Darbastalį, kuriame yra pateikta sistemoje esančių duomenų apžvalga grafikų pavidale. Hanna CRM programoje taip pat yra gausybė ataskaitų, kurios padeda sekti darbo rezultatus, stebėti, ar buvo pasiekti iškelti tikslai.

Rekomenduojame naudoti šias funkcijas, esančias programoje, padėsiančias nustatyti tikslus, o vėliau stebėti jų progresą ir rezultatus.

Norite išbandyti ar užsisakyti?


Pažinkite Hanna CRM privalumus per 30 dienų nemokamai!

Išbandyti nemokamai