Pagalba gyvai
Vienas iš Hanna CRM sistemos išskirtinumų yra gyva pagalba ir konsultacijos
Pokalbis internetu (chat)
Bendraukite su mumis naudodami Chat funkcija ir Jums realiu laiku atsakys Hanna CRM komandoje dirbantys specialistai. Šio pokalbio privalumas yra tai, kad Jūsų laukimo laikas sutrumpėja iki minimalaus. Chat pokalbyje dalyvauja Hanna CRM komandos narys, tad patikrinti Jums aktualius dalykus arba pasidalinti vizualia medžiaga yra daug paprasčiau ir greičiau.
Vartotojo gidas
Tam, kad bet kuriuo metu galėtumėte rasti atsakymą į iškilusį klausimą, esame paruošę išsamų Hanna CRM sistemos modulių ir jų nustatymų aprašymą. Vartotojo gidas yra pasiekiamas pagalba.hannacrm.eu - čia taip pat galite naudoti gyvo Chat pokalbio funkciją!
Mokomieji video
Susipažinimui su sistema ir pagrindinių modulių bei funkcijų apžvelgimui sukūrėme Hanna CRM mokomuosius video. Tai trumpi filmukai, kuriuose demonstruojama, kaip galite sukurti įrašą, trinti, redaguoti, susieti su užduotimi, naudoti paiešką, filtruoti sąrašą ir t.t. Video filmukus galite peržiūrėti Hanna CRM Youtube kanale.
Naudojimosi scenarijai
Tam, kad pavyktų įdiegti sklandų procesą bei gauti maksimalią naudą iš Hanna CRM sistemos, sukūrėme naudojimosi scenarijus. Scenarijuose aprašyta, kokius žingsnius galite atlikti su Hanna CRM sistema norėdami išpildyti konkretų poreikį. Naudojimosi scenarijus rasite čia.
Pagalba el. paštu
Alternatyva Chat pokalbiui yra konsultacijos el. paštu. El. paštu Jums kuo operatyviau atsakys Hanna CRM konsultantas. Hanna CRM pagalbos centro el. paštas yra support@hannacrm.eu.
Pagalba telefonu
Telefono pokalbio metu galite išsamiau detalizuoti savo poreikius bei klausimus, o atsakymų sulauksite iškart. Norėdami pasikonsultuoti su Hanna CRM specialistu telefonu, skambinkite mums numeriu +370 643 59995.
Norite išbandyti ar užsisakyti?
Pažinkite Hanna CRM privalumus per 30 dienų nemokamai!