Projektų valdymo sistema

Patogesnis projektų valdymas


Projektų valdymo sistema „Hanna CRM“ atveria naujas galimybes efektyviam verslo valdymui ir duomenų analize paremtų sprendimų priėmimui. Rinkitės optimalų sprendimą kasdieninėms įmonės funkcijoms ir lengvai pritaikomus modulius.

Patogesnis projektų valdymas
Universalus funkcionalumas

„Hanna CRM“ sistema pasižymi universalumu ir tinka įvairiuose verslo sektoriuose veikiančioms įmonėms. Diegimas nereikalauja jokios papildomos įrangos, yra greitas ir patogus, o universaliai pritaikomi moduliai, integracija ir plačios funkcionalumo plėtros galimybės leidžia sistemą pritaikyti individualiems verslo poreikiams.

Patogi vartotojo aplinka

Vartotojams draugiška aplinka ir galimybė numatyti skirtingas teises užtikrina puikią patirtį dirbant su „Hanna CRM“. Kiekvienam vartotojui yra matomos tik aktualios funkcijos, todėl reikalingas darbo įrankis visada yra lengvai randamas ir pasiekiamas. Paprastas naudojimas yra nauda ir darbuotojams, ir organizacijai – efektyvus ir greitas prisitaikymas užtikrina sklandžius pokyčius.

Projektų valdymo sistemos nauda


„Hanna CRM“ apima visumą kasdien vykstančių verslo procesų ir juos tarpusavyje sujungia tam, kad būtų optimaliai panaudoti turimi ištekliai. Projektų valdymo sistema „Hanna CRM“ suteikia daugybę privalumų ir organizacijai, ir vartotojui.

Kontaktų duomenų bazė

Kontaktiniai duomenys yra pasiekiami lengvai, gali būti segmentuojami, rūšiuojami, įtraukiami į deleguotas užduotis, šaltuosius kontaktus ar kitus procesus;

Projektų valdymo sistemos nauda



Projektų valdymas

Projektų valdymas leidžia skaidyti projektus į atskirus etapus ir užduotis, priskirti atsakingus asmenis ir išteklius, projektų planavimas yra patogus, nes naudojamas Ganto diagramos metodas.

Projektų valdymo sistemos nauda



Užduočių kontrolė

Užduočių delegavimas suteikia galimybę priskirti užduotį atsakingam darbuotojui, stebėti užduoties vykdymą, fiksuoti jo trukmę ir tiksliai apskaičiuoti sąnaudas ar paslaugos savikainą.

Projektų valdymo sistemos nauda



Integracija su “Tasker”

„Tasker“ integracija užtikrina patogumą priskiriant užduotis mobiliems darbuotojams ir atliekant jų darbo kontrolę, todėl projektų valdymas apima net ir tuos darbuotojus, kurie dirba mobiliai, nuotoliniu būdu ar yra išvykę į komandiruotę.

Projektų valdymo sistemos nauda



Darbų planavimas

Dienotvarkės planavimas leidžia kiekvienam vartotojui individualiai suplanuoti savo darbo laiką, priskirti prioritetus ir efektyviai atlikti patikėtas užduotis.

Projektų valdymo sistemos nauda



Klientų aptarnavimas

Klientų aptarnavimo modulis (angl. Service desk) įgalina ryšį tarp darbuotojų ir klientų: atsiliepimai, incidentai ar nusiskundimai yra sprendžiami greitai, o klientams pateikiama informacija arba nurodomas problemos pašalinimo terminas.

Projektų valdymo sistemos nauda



Potencialūs klientai

Tai modulis skirtas darbui su potencialių klientų paieška, kuri leidžia skaidyti pardavimo procesą į atskirus etapus, segmentuoti užmegztus kontaktus ir paskatinti pardavimus.

Projektų valdymo sistemos nauda



Pardavimų organizavimas

Individualių pardavimo procesų valdymas, potencialių pardavimų (angl. opportunities) stadijos ir vizualus jų pateikimas. Pardavimų piltuvėlis bei prognozė.

Projektų valdymo sistemos nauda



Sutarčių kontrolė

Sutarčių valdymas leidžia be pastangų atlikti sutarties galiojimo termino kontrolę, stebėti pakeitimų istoriją, rengiant naują sutartį – patogiai derinti jos nuostatas su skirtingų skyrių darbuotojais ir klientu.

Projektų valdymo sistemos nauda



Informacijos paieška

Informacijos paieškos funkcija suteikia galimybę atrinkti reikalingą informaciją greitai ir patogiai, pasinaudojant kriterijų filtrais arba kontekstine paieška.

Projektų valdymo sistemos nauda



Teisių valdymas

Vartotojų teisių valdymas leidžia apsaugoti informaciją nuo žemesniosios grandies darbuotojų ir kartu priskirti kiekvienam tik aktualias funkcijas, minimalizuojant klaidų tikimybę ir be jokios perteklinės informacijos.

Projektų valdymo sistemos nauda

Kaip įsigyti projektų valdymo sistemą?

Naudotis Hanna CRM sistema galima nuomos pagrindu. Tai patogiausias būdas norint planuoti įmonės išlaidas ir tuo pačiu nereikalauja didelių pradinių investicijų. Galimybė sistemą nuomotis užtikrina lengvai suprantamą kainą: mokama už reikalingą darbo vietų (licencijų) kiekį, kurį galima keisti bet kuriuo nuomos sutarties galiojimo momentu.

„Hanna CRM“ projektų valdymo sistema yra lanksti, o paprastas naudojimas užtikrina jos greitą pritaikymą optimizuojant tiek vidinius, tiek išorinius verslo organizacijos veiklos procesus. Programa veikia interneto naršyklės pagalba (angl. online) režimu, todėl vartotojams yra pasiekiama ne tik darbo vietoje, bet ir namuose ar išvykus – visur, kur yra interneto ryšys.